Bra kundservice löser inte bara problem.

Det minskar chansen att de uppstår till att börja med.

På Sigillet innebär god kundservice att konsekvent möta och överträffa våra kunders förväntningar. Det innebär service som är snabb, personlig och effektiv. Det innebär att ta sig tid att förstå våra kunders behov och sätta kunden i centrum för allt vi gör.

Det börjar med att förstå vår marknad, våra kunder och deras behov, och att alltid gå den extra milen för att se till att våra kunder är nöjda med våra produkter och tjänster. På Sigillet är vi lösningsorienterade och försöker alltid hitta en lösning och ge alternativ för eventuella problem som uppstår.

Vi åtar oss att vara proaktiva, lyssna på våra kunders behov och önskemål. Och att leverera produkterna och servicen som hjälper våra kunder möta sina bostads- eller lokalbehov. Vi är kreativa och innovativa – ser möjligheter istället för begränsningar – och möter våra kunders behov på bästa och snabbaste sätt.